niedziela, 3 maja 2015

{92} Kolejna wymianka! :)

Hej! Znowu nie pisałam dość długi czas. Postanowiłam sobie, że wstawię posta dopiero, gdy będzie nowy nagłówek. I co z tego wyszło? Zwykły czarny napis na białym tle... Gdy mam fajny pomysł na nowy wygląd, to nie ma kto go zrealizować. Sama nie umiem niestety robić takich rzeczy. Na razie będziecie musieli ten wygląd jakoś znieść, a ja będę ciągle próbowała coś wymyślić! :)

Majówka mija mi bardzo leniwie. Mimo to podjęłam się wyzwania, że codziennie będę wsiadała na rower. Jak na razie idzie mi dobrze, bo bardzo lubię jeździć :) 
W poniedziałek w nocy jadę do Warszawy! Uwielbiam podróże i pomimo, że jadę tylko na parę godzin myślę, że będzie super :D
♥♥♥
W następnym poście będzie podsumowanie zdjęć z kwietnia, a dzisiaj pokażę co dostałam od Marty w wymiance. Najpierw pokażę takiego malutkiego żółwika z koralików, który jest mega uroczy :>



Drugą rzeczą, którą Marta zrobiła jest cudowny koronkowy naszyjnik :)


Dostałam też dużo czesanek w świetnych kolorach :)

Półfabrykaty, koraliki, wstążka, pigment, patyczek Fimo i kisiel :)

Nie obeszło by się bez ślicznych obrazków na kopercie. Taki tam nietoperz i pająk, których się strasznie boję xD

Dostałam naprawdę świetne rzeczy. Dzięki bardzo za wymiankę! Zapraszam na bloga KLIK, gdzie Marta pokazała co dostała ode mnie :)

Czy Wy też tak macie, że zwlekacie z napisaniem posta, przekładacie na później, a potem jak już piszecie sprawia Wam to przyjemność i nie potrzebnie przekładaliście na kolejny dzień? Ja tak mam zawsze ;P

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rzeczy dostałaś. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wymianka :)) a co do nagłówka to ja też jestem kompletną sierotą w tej dziedzinie xp też próbuję coś tam wymodzić, ale no po prostu nie umiem... Jak chcesz mogę Ci co najwyżej zrobić nagłówek z kilku zdjęć (tak jak u mnie na blogu ;p)

    Pozdrawiam ~ Daga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to taki nagłówek ze zdjęciami potrafiłabym zrobić. Dzięki bardzo, bo nasunęłaś mi świetny pomysł. Jeżeli będę miała jakieś kłopoty z nagłówkiem to poproszę Cię o pomoc :)

      Usuń
  3. Cieszę się, że wszystko się podoba :D.
    Aż jestem ciekawa, co będziesz robiła w Warszawie. Polecam Metro i puszczyki xD.
    Ja też raczej nie umiem Ci pomóc w kwestii nagłówka. Mam Gimpa, ale jestem zielona jeśli chodzi o jego obsługę ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten koronkowy choker jest uroczy. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Żółwik rzeczywiście uroczy :3

    OdpowiedzUsuń