niedziela, 19 kwietnia 2015

{91} Jagodowy lód

Hej. Ten tydzień będzie dość luźny, z uwagi na testy gimnazjalne. Będę miała w końcu czas żeby zrobić zapas zdjęć, które znowu mi się kończą.
Mam już nowy nagłówek! :3 Tylko nie wiem dlaczego przed dodaniem nagłówka na bloga tło na nim było białe, a po dodaniu jasno szare. Ale trudno, chyba nie jest takie złe. Podoba Wam się? :)
♥♥♥
Taki lodzik niedawno wyszedł spod moich rąk. W końcu jestem zadowolona z wafelka! Zawsze mi się tak brzydko odkształcał. Ale za to kolor gałki wyszedł trochę za ciemny ;)

Udanego tygodnia kochani! :*

12 komentarzy:

  1. Lód wyszedł bardzo fajnie :).
    Hmm, szczerze mówiąc to obecny nagłówek jest w porządku, ale jakoś nie bardzo mi pasuje do Twojego bloga. Czerwone korale kojarzą mi się z motywem ludowym lub starą babą (serio nie mam zielonego pojęcia czemu xD). Zresztą nie lubię połączenia szarego i fioletowego z czerwonym. Nie pamiętam poprzedniego nagłówka, ale chyba lepiej się prezentował. Mam nadzieję, że nie poczułaś się urażona, bo bardzo bym tego nie chciała. Napisałam o tym, bo zadałaś takie pytanie czyli jak rozumiem zależy Ci na tym, żeby podobał się czytelnikom :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że napisałaś szczerą opinię :). Poprzedni nagłówek strasznie mi się nie podobał, więc na pewno do tamtego nie powrócę. W takim razie spróbuję wymyślić coś innego :)

      Usuń
    2. Uff, spadł mi kamień z serca ;). Będę wypatrywała nowego super nagłówka :D.
      A propos kamienia i serca przypomniał mi się taki kawał:
      Rozmawia babcia z wnuczką:
      - Wnusiu, spadł mi kamień z serca.
      A wnuczka odpowiada:
      - A potem się, babciu, dziwisz, skąd się biorą kamienie w nerkach.

      Usuń
  2. Fajny lodzik :)) a co do nagłówka to ten nie jest zły, ale tamten jakoś bardziej mi się podobał, ale może to kwestia przyzwyczajenia ;)

    Pozdrawiam ~ Dagmara ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny lód. Wafelek jest bardzo realistyczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny lód, gałka ma śliczną fakturę ale wafelek moim zdaniem jest lekko za żółty ale to może wina zdjęć... :)
    http://truskawkowymotyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyszedł Ci ten lód :3
    Jeśli chodzi o nagłówek, to zgadzam się z puchaczem- nie za bardzo mi tu pasuje. Ale wierzę, że wymyślisz jeszcze coś fajnego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo realistyczny! :D
    http://mint-jewerly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. http://fashion-beautynails.blogspot.com/ Zapraszamy! :) Może obs za obs? Jeśli tak to napisz u nas , a my się odwdzięczymy. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wygląda:)
    Zapraszam: http://pasjezmuliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń