poniedziałek, 13 kwietnia 2015

{90} Wymianka :)

Hej! Ostatnio przeprowadziłam wymiankę z Klaudią.
Dzisiaj przyszła do mnie paczuszka i jestem mega zadowolona.
Pokażę Wam, co dostałam :)

Trzy wykonane przez Klaudię bransoletki. Ta fioletowa jest cudowna, od razu włożyłam ją na rękę i okazało się, że jest jeszcze fajniejsza niż myślałam, bo ten fioletowy "sznurek?" jest rozciągliwy i nie trzeba odpinać bransoletki żeby ją założyć. ;D

 Tutaj wszystkie półfabrykaty, koraliki itp. :)

 Modelina i patyczki fimo :D

Mój ulubiony kisiel :>

I lakier! Klaudia naprawdę trafiła, bo lakier właśnie niedawno mi się skończył :)

A tutaj wszystko razem :D
 
A na kopercie znalazłam taki fajny napis. Uwielbiam gdy koperta jest czymś przyozdobiona! Wtedy mam przeczucie, że pomimo tego co będzie w środku, to i tak ta paczuszka będzie świetna :D
 Także dziękuję Klaudii bardzo za wymiankę :)
Planuję też wymienić się z Martą, więc niedługo znowu będzie post wymiankowy ;)
A, i przepraszam, że dzisiaj takie brzydkie zdjęcia, ale robiłam je szybko, bo przede mną dużo nauki (jak zwykle w poniedziałki). No więc idę się uczyć!
Miłego tygodnia! ♥

7 komentarzy:

  1. Haha ta fioletowa bransoletka to charms choker na szyje, haha. :D Ale co tam. :D Wiele zastosowań to ma, nawet jako gumka do włosów. xD Cieszę się, że paczka przypadła do gustu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, rzeczywiście! Właśnie wcześniej tak patrzyłam czy na szyję była by dobra i pomyślałam, że chyba będzie za mała. A przed chwilą przymierzyłam i rzeczywiście dobra! Teraz to mi się jeszcze bardziej podoba :D

      Usuń
  2. Fajne rzeczy dostałaś :).
    Akurat dzisiaj ozdobiłam kopertę dla Ciebie i jest tak oryginalna, że chyba wyślę poleconym, żeby nikt się na nią nie skusił ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takiej wymianki, bardzo podobają mi się te wszystkie rzeczy, które dostałaś :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wymianka :) a ten fioletowy bransoletko-naszyjnik śliczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle różności, same wspaniałe rzeczy

    OdpowiedzUsuń