środa, 8 kwietnia 2015

{89} Pingwinek :)

Wreszcie udało mi się ogarnąć bloga, zaplanowałam posty, porobiłam zdjęcia itp. Szykuje się już też nowy nagłówek, mam nadzieję, że Wam się spodoba :). Statystyki też znacznie wzrosły. Coraz bardziej przymierzam się do jakiegoś rozdania :D
♥♥♥
Być może pamiętacie chomiczka z postu {83}. Dzisiaj pokażę go jeszcze raz, tylko jeszcze przed dodaniem bazy do breloka. Zrobiłam też takiego pingwinka, a dlatego, że większość jego zdjęć zrobiłam razem z chomiczkiem to wstawiam obojga ^^



Te zwierzaki u góry są jeszcze przed dodaniem plastikowych oczu,
a na zdjęciu poniżej po. :)

Mam jeszcze pytanie. Bo wydaje mi się, że np. w każdy ostatni dzień miesiąca mogłabym dodać posta ze zdjęciami z innej tematyki, podsumowującymi mniej więcej co się działo u mnie w danym miesiącu. Czyli takie zdjęciowe podsumowanie miesiąca ;P. Planowałam wcześniej dodawać po jednym zdjęciu do każdego posta, ale stwierdziłam, że to może byłby lepszy pomysł. A co Wy o tym sądzicie?
Pozdrawiam ♥

11 komentarzy:

  1. Uroczy chomik, a pingwinek przesłodki. :D
    Ja chętnie obejrzałabym i poczytałabym takie posty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze słodziaki :) a zdjęciowe podsumowanie to fajny pomysł :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy pingwinek :).
    Czy pisząc "plastikowe oczy" miałaś na myśli plastikowe koraliki, bezpieczne oczy czy może jeszcze coś innego?
    Jeśli potrzebujesz czesanek, to możemy się wymienić, bo ja mam tego naprawdę sporo, a rzadko używam.
    A takie posty z chęcią poczytam, jak wstawisz zdjęcia zwierzaków, to mogę rozpoznać gatunki :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezpieczne. Dowiedziałam się o nich właśnie u Ciebie na blogu i pomyślałam, że fajnie by wyglądały do filcowanych zwierzątek :) W sumie przydałoby mi się trochę czesanek, więc możemy się wymienić :) Jak będą zdjęcia zwierzaków to na pewno poproszę Cię o pomoc ;)

      Usuń
    2. Dzięki za informację. W sprawie wymianki napiszę do Ciebie na maila. :)
      Gdzie je kupiłaś? Bo z tego co wiem to obecnie mają je dwa sklepy: Świat Pasji (droższe, bardziej błyszczące i większy wybór) i Passionroom (tańsze, bardziej matowe i tylko czarne w dwóch wielkościach). A, te z Passionroomu ciężej się zakłada ;).

      Usuń
    3. Kupiłam je na zagranicznej stronie Aliexpress. Czasem można znaleźć fajne i tanie oferty, ale bardziej hurtowe ;)

      Usuń
  4. Wyglądają przeuroczo, oba strasznie mi się podobają :3
    Moim zdaniem pomysł ze zdjęciowymi podsumowaniami jest bardzo dobry, no i bardziej sensowny od wrzucania pojedynczych zdjęć do postów ;)

    OdpowiedzUsuń