sobota, 4 kwietnia 2015

{88} W pół świąteczny post.

Jak zwykle postanowiłam napisać post na ostatnią chwilę i skoro zdążyłam chciałabym życzyć Wam wszystkiego dobrego w święta, cudownych chwil spędzonych z rodziną, smacznego jajka i mokrego dyngusa! :)

Żeby nie było tak pusto, dodaję zdjęcia dwóch nieświątecznych koralikowych bransoletek :)
Obie są z listopada ubiegłego roku- to chyba ostatnie moje tak stare prace, których nie publikowałam :)
No i przepraszam za brzydkie zdjęcia komórką, ale bransoletki już dawno znalazły swoje właścicielki i nie miałam jak zrobić ładniejsze zdjęcia aparatem.

Jak zwykle w święta, nie zdążyłam praktycznie nic stworzyć o tej tematyce, oprócz jednego jajka decoupage.. (którego nawet nie wstawię, bo jestem zbyt leniwa, żeby zrobić zdjęcia xD)

A więc udanych świąt Kochani! :*


7 komentarzy: