czwartek, 18 lutego 2016

{110} Różowa i fioletowa

Hej! Właśnie mam remont swojego pokoju, a co za tym idzie również- mojej 'pracowni'. Ja niestety mam ten problem, że nie mam gdzie pomieścić tego wszystkiego, bo mam tyle zbędnych rzeczy! A naprawdę ciężko się z nimi rozstać. Do tego jestem straszną bałaganiarą. Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale za nic nie mogę się pomieścić na swoich dwóch biurkach i nawet jakbym miała ich z pięć, to i tak bym się nie pomieściła xD


 Tym razem pokażę dwie bransoletki z koralików. Tę różową połączyłam z szarymi koralikami z modeliny :)






Miłego wieczoru! :)

2 komentarze:

  1. Prześliczne bransoletki! :D
    Też tak mam, że chomikuję dużo rzeczy. Mnóstwo pudeł, masa woreczków strunowych i pokój, który dzielę z siostrą. Słowem - nie mam gdzie nogi postawić. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fioletowa jest śliczna. :3

    OdpowiedzUsuń