niedziela, 7 lutego 2016

{109} Adventure time!

Hej! Ostatnio wstawiałam na blogu dużo bransoletek z koralików, więc ten post będzie taką odskocznią od nich, bo pokażę tym razem wyrób z modeliny. Prawdę mówiąc to rzadko lepię, ale mam nadzieję, że to się zmieni. Aktualnie zajmuję się robieniem trzech dywanów do mojego pokoju. Zamiast kupić stwierdziłam, że zrobię je sama. Jak je skończę to oczywiście podzielę się efektami na blogu. ;P

Na specjalne zamówienie od młodszej kuzynki zrobiłam dwie postaci z kreskówki "Pora na przygodę". Nie pamiętam kiedy ostatnio lepiłam jakieś figurki, więc cieszę się, że miałam okazję spróbować :)





Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku. Do zobaczenia w następnym poście! :)

3 komentarze:

  1. Uwielbiam ,,Porę na przygodę"! Figurki wyszły Ci świetnie, powinnaś częściej takie lepić :) No i oczywiście czekam na efekty Twojej pracy nad dywanami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają. :D
    Czekam na ten dywan, ciekawi mnie co tam wytworzyłaś. :D

    OdpowiedzUsuń