poniedziałek, 25 stycznia 2016

{107} Bransoletka z toho

Hej! To już ostatni tydzień szkoły w tym semestrze. Zostały mi do napisania dwa sprawdziany i mam dwa tygodnie wolnego. Mega się cieszę, ale chyba muszę zacząć coś planować bo nie chcę zmarnować tego czasu na leżenie w łóżku. Chciałabym trochę popracować i nie marnować czasu, ale niestety zawsze tak mówię i zawsze nie wychodzi. Jutro wezmę notes i zapiszę wszystko co mam do zrobienia :D 
A Wy kiedy macie ferie?

Poniżej bransoletka, którą możecie zobaczyć na nagłówku. Nie jestem przekonana co do tego wzoru, te kwiatki nie wyszły chyba za ładne. Jest to moja pierwsza bransoletka z takim trudniejszym wzorem i na tak dużą ilość koralików w rzędzie :)







Ja zmykam uczyć się fizyki, bo sprawdzian sam się niestety nie napisze ;)

4 komentarze:

  1. Aż mi wstyd - tak czekałam na Twój powrót, a jak już wróciłaś, to mnie nie ma. :v Ale teraz ja też wracam do żywych! :) Bransoletka wyszła cudnie, szczególnie, że pierwszy raz robiłaś taki wzorek! Bardzo mi się podoba. :) Motylek dodaje uroku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka wyszła ślicznie!
    Ja niestety ferie mam dopiero za dwa tygodnie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest. :) U mnie ferie w ostatni terminie, pewnie już wiosna zagości na stałe. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi bardzo podoba się ten wzór i uważam, że kwiatki wyszły Ci cudownie - zwłaszcza, że to Twoja pierwsza taka bransoletka :)
    A moje ferie właśnie się kończą i mam wrażenie, że zupełnie zmarnowałam cały ten wolny czas... Powinnam lepiej sobie wszystko rozplanować i teraz żałuję, że nie pomyślałam o tym wcześniej. No trudno, nie ma co się nad sobą użalać, tylko trzeba korzystać z ostatnich dni wolnego! :D

    OdpowiedzUsuń