poniedziałek, 4 stycznia 2016

{104} Dwa latka i shamballa

Hej! Aż wstyd się przyznać, ale znów przegapiłam urodziny bloga. Pierwszego stycznia 2014r. wstawiłam pierwszego posta, więc blog skończył parę dni temu dwa lata. Pamiętam swoje pierwsze posty, pierwszych czytelników i pierwsze czytane przeze mnie blogi. Szkoda, że większość z nich już nie ma. Właśnie dzisiaj zdałam sobie sprawę jak dużo osób skończyło w ostatnim czasie z pisaniem blogów, więc chciałabym życzyć Wam dużo wytrwałości w pisaniu i tworzeniu, weny, motywacji i ogromnych postępów w tym co robicie :) 
Dziękuję stałym, jak i nowym czytelnikom za oglądanie moich prac, za wszystkie miłe słowa i rady. DZIĘKUJĘ! :) 
I przepraszam, że znowu nic specjalnego na urodzinki nie przygotowałam, ale w następnym roku na pewno coś zorganizuję! Chyba muszę sobie to zapisać, bo znów zapomnę ;) 


Dwa lata, to i dwie bransoletki ;) Wydaje mi się, że tą z fioletowymi koralikami powinnam zrobić na trochę cieńszym sznurku. Jak myślicie? 





Ja zmykam coś lepić, w końcu muszę wykorzystać ostatnie dni wolnego ;) 
Pa!

3 komentarze:

  1. Wydaję mi się, że fajnie wyglądają te koraliki na grubszym sznurku. Gratuluję! Życzę Ci wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają! Ale masz rację, ta pierwsza miałaby więcej uroku, jakby było na cieńszym sznurku. Ale i tak jest piękna! :)

    Twój blog skończył dwa lata, a mój trzy, wobec tego zapraszam serdecznie na rozdanie, w którym do wygrania są m.in. bony na zakupy w sklepie z półfabrykatami oraz biżuteria! http://beadare.blogspot.com/2016/01/341-urodzinowe-rozdanie.html :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są prześliczne. :D
    Gratuluję urodzin! :)

    OdpowiedzUsuń