piątek, 1 stycznia 2016

{103} Powrót na bloga! :D

Hej! Dawno mnie tu nie było, ale postanowiłam wrócić na bloga. Przez ponad pięć miesięcy nic nie wstawiałam, ale sporo przez ten czas tworzyłam. A jako, że dzisiaj rozpoczął się 2016r. pomyślałam, że będzie to dobry czas na powrót i już pierwszego dnia coś wstawię. Mam teraz dużo motywacji i weny, więc mam nadzieję, że będę je miała jak najdłużej ;) 
Dużą motywacją jest dla mnie nowy nagłówek, bo właśnie on sprawiał mi najwięcej trudu. W końcu zrobiłam taki, który mi odpowiada, mam nadzieję, że Wam też. Co jakiś czas będę zmieniać w nim zdjęcia i grafikę pod napisem, ale schemat zostanie (dopóki nie wpadnę na coś lepszego xD)

A w tym poście pokażę jedną z prac z nagłówka, czyli kolczyki wkrętki Nutellę. Logo malowałam sama, więc nie jest idealne, ale myślę, że i tak wychodzi mi coraz lepiej :)




Do zobaczenia w kolejnym poście i życzę szczęśliwego roku! :)

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie to logo to kosmos - genialny! :D W ogóle te kolczyki są świetne. :D I witam z powrotem, oby na jak najdłużej. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Logo na prawdę bardzo ładne. :3 Fajnie, że wróciłaś i świetne kolczyki! Fajnie, że etykietkę sama namalowałaś, a nie poszłaś na łatwiznę. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna nutella, tym bardziej, że sama wszystko malowałaś. :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolczyki, z chęcią bym takie nosiła :) I moim zdaniem takie logo wygląda dużo lepiej i bardziej oryginalnie, niż gdybyś wkleiła gotowe. A tak to widać, że praca jest w stu procentach Twoja ;)

    OdpowiedzUsuń