poniedziałek, 1 czerwca 2015

{94} Bransoletka szydełkowo-koralikowa

 Hej! Dość dawno mnie tu nie było, za co bardzo przepraszam. Właśnie skończył się maj, ale nie będę robiła kolejnego podsumowania zdjęć pod rząd. Zrobię dopiero na koniec kwietnia :)

Zrobiłam nowy nagłówek. Pomysł na niego podsunęła mi Dagmara. Jestem z niego całkiem zadowolona, mam nadzieję, że Wam się choć trochę spodoba. :) Wszystkie zdjęcia prac, które są na nim umieszczone są nowe, więc niedługo więcej zdjęć pokażę w postach :)

Tym razem wpadłam na dość dziwny pomysł. Zainspirowana wypełnianiem wazonika na sztuczne kwiatki, zrobiłam zdjęcia bransoletki na ryżu :")


A tak to wyglądało z daleka :P

Mam nadzieję, że w końcu wezmę się w garść, będę częściej pisała posty i odwiedzała Wasze blogi. W tym czasie nieobecności bardzo dużo tworzyłam, więc nie mogę się doczekać aż wszystko tu pokażę :)
Miłego tygodnia! :*

7 komentarzy:

  1. No, ten nagłówek jest lepszy :).
    Bardzo fajna bransoletka. Zdjęcie na ryżu to niezły pomysł, ale koraliki w odcieniach białego moim zdaniem trochę za bardzo się z nim zlewają, chociaż pozostałe kolory powinny być w porządku :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bransoletka! Nigdy wcześniej nie widziałam, żeby ktoś prezentował swoje wyroby na ryżu, ciekawy pomysł. Ciekawe czy na innych nasionach albo przyprawach też miałoby taki fajny efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pamiętam poprzedniego nagłówka, ale ten wygląda super.
    Jak dla mnie ryż jest dobrym pomysłem, nad którym trzeba trochę popracować by wyszedł jeszcze lepiej.
    I oczywiście śliczna bransoletka.:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny nagłówek.
    Bransoletka piękna i bardzo fajny pomysł, żeby fotografować biżuterię na ryżu. Zdjęcia wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny nagłówek i śliczna bransoletka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a przy okazji, chciałabyś wyśrodkować strony pod nagłówkiem? I usunąć te linie? W takim razie zapraszam na świeżutkiego posta! :D

      Usuń