niedziela, 14 czerwca 2015

{96} Dwie kolejne bransoletki

W poniedziałek zdam matmę i prezentację z polskiego, we kartkówkę z fizyki (po co robić kartkówkę dzień przed wystawianiem ocen!?)  i mam spokój. Nareszcie. Pogoda jest u mnie bardzo zmienna, wczoraj było gorąco, a dziś znów zimno. Mi to odpowiada, bo nie lubię wysokich temperatur :)

Muszę przyznać, że bardzo wciągnęłam się w beading. Zawsze jak tylko skończę jedną bransoletkę, już zaczynam kolejną. Teraz będę próbowała trochę innych, bardziej skomplikowanych wzorów. Postaram się robić z koralików nie tylko bransoletki, ale też inną biżuterię :)

Dwie bransoletki:
Połączenie dwóch rozmiarów Toho.

Bardzo podoba mi się kolor tych koralików, a Wam?

Mam nadzieję, że Wy macie już spokój w szkole i możecie zająć się trochę więcej tworzeniem. Ja już we wtorek na szczęście będę mogła :D. Mam nadzieję, że gdy będę miała już to wolne, wena mi nie ucieknie, jak to zwykle bywa ;)

8 komentarzy: