poniedziałek, 2 czerwca 2014

{56} Wyzwanie

Hej! Przepraszam za tak długie przerwy między postami ale byłam chora. W sumie nadal trochę kaszlę, ale już jest o wiele lepiej.


Postanowiłam zrobić pracę na wyzwanie u Katalin. Wyzwanie nosi nazwę 'Do it again'.

"Wyzwanie polega na wybraniu jednej z prac z początków Waszej przygody z rękodziełem i stworzeniu jej ponownie. Nowa praca powinna być jak najbardziej zbliżona do oryginału, jednak zdajcie się na swoją inwencję twórczą i nie bójcie się eksperymentować :) Technika wykonania pracy jest dowolna."


 Znalazłam w swoim pudełku na moje stare, nieudane wyroby "pawia". Wygląda on jednak jak gołąb z fioletowymi skrzydłami... Lepiłam go jeszcze z astry dlatego nóżki mu odleciały. Wstyd mi za niego, ale jednak odważyłam się i postanowiłam pokazać tę moją nieudolną pracę. Natomiast paw z 2014 nie wyszedł tak koszmarnie? Powstała z niego broszka. Pawie prezentują się tak:



Na dzisiaj tyle. Pa!

1 komentarz: